Picătura de suflet (3)


Viscolul prinde colbul să-şi lepede
winter_in_siberia-480x800

sursa: aici

Viscolul prinde colbul să-şi lepede,
Lunecă-o troică, lunecă repede.
Veselă-n troică, peste întindere,
O tinereţe fuge cu-aprindere.
Unde mi-s oare zilele proaspete?
Dar fericirea ce-am vrut-o oaspete?
Toate pieriră-n iarna sălbatică,
Precum această troică zănatică.

                       Serghei Esenin

sursa: youtube (user – sarocrissemy)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Picătura de suflet (3)

  1. „Cand te bantuie tristetea,
    cand pierzi totul,
    cand te doare,
    Cand te-apasa greul vietii
    sub furtuni,
    sub ani,
    sub vant
    Sa te-arati tacut si simplu,
    sa zambesti cu nepasare
    Este cea mai mare arta
    dintre cate-s pe pamant.”

    Acelasi Serghei Esenin.

  2. 🙂 Ai inteles bine, imi plac. Nu reusesc sa ajung la radio, incurcate sunt uneori caile undelor. Ascult Midnight Choir la tine. Iar poeziile…N-am avut de gand sa ajung in iarna dar l-am cautat pe Sorescu. Marin Sorescu 🙂

    • Călin zice:

      nici nu trebuia să ajungi la radio, că nu aveai ce face cu el. că doar online se poate asculta Romanian Rock Radio. iar în emisiune au fost totuşi ceva mai multe piese decât pe blog, vreo 24 😉

  3. Era doar un fel de a spune ca nu-l pot asculta online 🙂 Pana la iarna ce va sa vie, le voi gasi pe toate 24 pe blog. Sper. Imi doresc 🙂 Si pentru ca am vorbit de Sorescu, pentru ca am scazut luni, am adunat ani, am reusit sa fiu in acelasi timp in doua anotimpuri, o poezie.

    Contabilitate – Marin Sorescu

    Vine o vreme
    Când trebuie să tragem sub noi
    O linie neagră
    Şi să facem socoteala.

    Câteva momente când era să fim fericiţi,
    Câteva momente când era să fim frumoşi,
    Câteva momente când era să fim geniali.
    Ne-am întâlnit de câteva ori
    Cu nişte munţi, cu nişte copaci, cu nişte ape
    (Pe unde-or mai fi? Mai trăiesc?).
    Toate acestea fac un viitor luminos –
    Pe care l-am trăit.

    O femeie pe care am iubit-o
    Şi cu aceeaşi femeie care nu ne-a iubit
    Fac zero.

    Un sfert de ani de studii
    Fac mai multe miliarde de cuvinte furajere,
    A căror înţelepciune am eliminat-o treptat.

    Şi, în sfârşit, o soartă
    Şi cu încă o soartă (de unde-o mai fi ieşit?)
    Fac două (Scriem una şi ţinem-una,
    Poate, cine ştie, există şi viaţă de apoi).

    • Călin zice:

      vor mai fi pe blog, nu ştiu dacă toate 24 (de fapt 25 erau în varianta iniţială), dar vor mai fi din ele. acu, asta e, ratezi emisiunile cu norvegienii, că miercurea viitoare va fi Madrugada.
      mulţam de poezie, frumoasă tare.

Loc de deversat cuvinte

