Codul bunelor maniere pentru cozonaci


sfaturiCa orice muritor de rând, am şi eu cont de mail pe yahoo, iar atunci când îi zic cu logout mă redirecţionează către o pagină plină cu ştiri una şi una a ăstora de la yahoo. Că sunt chiar una şi una nu-s foarte sigur, că nu am avut niciodată curajul să dau un click pe ceva, să văz ce se scrie acolo. Oricum, titluri incendiare, senzaţioniste, mai ceva ca ale ălora de la nu ştiu care site de trei lulele de sport care zic ceva de genul „Video! Senzaţional! A dat gol de la 75, 241 de metri!” şi când te duci acolo dai peste o poză în care apar un nene şi o beşică.

Dar chiar dacă nu am avut niciodată curajul curiozitatea să îmi bag nasul în ştirile lor, una tot a reuşit să îmi faulteze rău de tot neuronul din dotare. A zăcut acolo pe site destul de multă vreme, în perioada sărbătorilor, şi îi spunea „Sfaturi pentru cozonaci bine crescuţi”. Nu zicea absolut nimic altceva, nu avea nici un fel de alte ingrediente sau adăugiri, numai o poză a unui domn cozonac. Nu ştiu ce pot înţelege alţii dintr-un titlu de felul ăsta, dar eu am înţeles că ar fi vorba de un cod al bunelor maniere pentru cozonaci. Ce, dacă el e un biet cozonac, nu are dreptul şi el la educaţie, nu trebuie învăţat cum să se comporte în societate? Acuma, nu prea îmi dau seama cum or fi având acces cozonacii la această informaţie atât de preţioasă pentru ei, dar cu siguranţă cel sau cea care a pus acel titlu inteligent ştie şi îi va scoate din impas. Aştept cu interes sfaturile pentru cozonacii prost crescuţi, pentru purceii bine rumeniţi, pentru elefanţii roz şi pentru pulpele de pui la grătar. Şi, bineînţeles, cu şi mai mare nerăbdare aştept sfaturile pentru articolele scrise cu posteriorul.

sursa: youtube (user – RockMusicCompounds)

Acest articol a fost publicat în tulai Doamne și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Codul bunelor maniere pentru cozonaci

  1. laurapascu spune:

    n-ai sa vezi!🙂
    (ma refer, bineinteles, la dorinta exprimata in frumoasa incheiere)

  2. Paul spune:

    Vrajeli. Titluri tampite, pentru reclame la fel de tampite.

  3. Javra spune:

    Bine, dar nici n-ai gustat din cozonacii ăia politicoşi, însă te iei de ei!
    Era cu stafide amabile, nucă binevoitoare şi rahat cuviincios…

  4. 9 spune:

    Eh, rahatul e cu …apa rece!😉 Apa rece e pentru a te dezmetici dupa ce ai citit despre cozonacii bine crescuti cu rahat.😉

  5. 9 spune:

    pai? virgula nu mai are loc de cat de bine crescuti sunt cozonacii.🙂

  6. Ai dat un click pe bannerul ala? Sunt curioasa unde te ducea…

  7. psi spune:

    articole scrise cu posteriorul vei găsi în blogosferă câte vrei. după ce le citeşti (dacă rezişti) n-o să mai ai nevoie de niciun sfat!😛

  8. carolina spune:

    hai, ca ai fost tare….:)))))))

Loc de deversat cuvinte

