Picătura de suflet (12)


Urma

sunset-cliffs

sursa: aici

Mi-e sufletul ca marea ce-adesea împresoară
o urmă nevăzută de nimeni în nisip.
E oare talpa celui care-a trecut aseară?
Sau numai prevestirea, prezenţa fără chip
a unui zeu ce-aşteaptă să se-ntrupeze? Cine-i
atât de blând şi tainic sub vântul mişcător,
şi-n stare să imprime la ceasul grav al cinei
imaginea inversă a feţei tuturor?
Mă cuibăresc ca valul în ea, mă strâng, mă-nghesui,
mă las sorbit ca spuma de-un element poros
şi modelez în soare o clipă înţelesu-i
secret, spurcat de păsări şi tălmăcit pe dos.
Înnebunit de lună, orbit de suflul mării,
pescarul iese palid din vuietul verzui.
O, negativ al lumii, tipar al întâmplării,
cum semeni tu cu urma ce-o-nscrie talpa lui …

                                  Ştefan Augustin Doinaş

sursa: youtube (user – fruitloopz4eva)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Picătura de suflet (12)

  1. Javra zice:

    Excelentă muzica!

  2. Crisa zice:

    Mmmmm……

  3. M-am îmbolnăvit
    De patima zborului
    Şi am întrebat
    La dreapta şi la stânga
    Ce-aş putea face
    Să mă vindec.

    În dreapta
    M-am lovit de un copac
    Desfrunzit
    Mut
    Sub lumina lumii.

    În stânga
    Nu aveam decât o aripă-albastră
    Plânsă de singurătate.

    Cum să mă vindec
    Dacă toate întrebările
    Dor
    Si răspunsurile sunt cântate de vânt?

    În dreapta lipseşte
    Aripa desăvârşirii
    Nu poate creşte
    Decât într-o îmbrăţişare
    De înger

    Vindecă-mă, scapă-mă,
    Înverzeşte pomul uscat
    Ia-mă în patria zborului
    Dimineţilor tale
    Fără soare şi fără lună
    În care pluteşte lumina
    Pe o mare de aripi
    Nepereche.

    Eugenia Miulescu – Aripi nepereche

    • Călin zice:

      am rămas în urmă cu toate. cu parcursul mesajelor, cu răspunsul la mailuri, cu toate. dar timpul liber nu-i un articol pe care să îl am din belşug 😦

Loc de deversat cuvinte

