Au venit aşa, de nicăiei, în vreme ce fumam o ţigară


De iarnă

winter-snow

sursa: aici

Se aşterne zăpadă
Pe gândurile mele
O simt rece şi moale.
Curând n-au să se vadă.

Bat vânturi reci, ce muşcă
Din visele stinghere
Iar mâna mâna-ţi cere.
Mă simt ca într-o cuşcă.

Se lasă iarnă gri
Pe undeva prin mine
Şi nimeni nu mai vine.
Tu ştiu că n-ai să-mi vii.

sursa: youtube (user – Versus54gr2)

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Au venit aşa, de nicăiei, în vreme ce fumam o ţigară

  1. 9 zice:


    spune si el.

  2. carolina zice:

    ei da, inca o data se confirma: romanul s-a nascut poet ;). eu zic sa mai exersezi, ca e de bine! 🙂 Spor!

    • Călin zice:

      cine a zis că-s român? 🙂 când mă supăr pe poporul ăsta, zic că-s grec, dacă tot am şi sânge din ăla mai vulcanic 🙂 . iar încercări din astea am mai făcut eu, mai reuşite decât asta, scrisă pe un pachet de ţigări 🙂

  3. psi zice:

    măăăăăi, grecule! 😀

  4. Pishky zice:

    eee da.. bine că la tine ninge și la mine plouă! să rămâneți acolo înzăpeziți!

Loc de deversat cuvinte

