Picătura de suflet (18)


Corn de tristă vânătoare

huangshan

sursa foto: aici

Aş lua un corn, un corn tăcut
Şi m-aş sui pe-un vârf de munte
Să vreau să cânt, să-l pun să cânte
Durerea că te-am cunoscut.

Să-mi fac din aripile frânte
Un fuselaj necunoscut,
Să fug cu tine în trecut,
Un alt noroc să te descânte.

Să înfloreşti de timpuriu,
Curată, neagră şi fierbinte,
Să nu ne cumpărăm morminte,
Să mă cunoşti şi să te ştiu
Ca o pustie în pustiu.

Dar, vai, ce este înainte?

                         Adrian Păunescu

sursa: youtube (user – TeunBaan20051963)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Picătura de suflet (18)

  1. Javra zice:

    Excelente şi poezia şi videoclipul.

  2. E-o linişte iubirea?
    Mi-s pletele albite.
    Şi tulbure mi-e somnul
    Ca între două pite.
    Nu ştiu: răsare iarba,
    Mai curg pe văi izvoare?!
    Departe eşti de mine
    Cum Luna e de Soare.
    Pier stele neatinse.
    Noi stele se vor naşte.
    Am cunoscut durerea,
    Nu am ce mai cunoaşte.

    Grigore Vieru – E-o linişte iubirea?

Loc de deversat cuvinte

