Picătura de suflet (22)


Mi-e bine, mi-e jale

Abstract_hand_in_time_1024x768

sursa foto: aici

Mi-e bine, mi-e bine cu tine,
Adică mi-e jale.
Mi-s ochii la mâinile tale,
Mi-e jale, adică mi-e bine.

Şi n-aş mai voi să se facă
Deloc dimineaţă.
Mi-e bine, mi-e jale, mi-e greaţă,
Şi totuşi, şi totuşi, şi dacă…

Atâta de singur cu tine,
Atâta de mulţi totdeauna,
Ninsoarea, jandarmii şi luna.
Mi-e jale, adică mi-e bine.

Iubesc aşteptările tale:
Mi-e bine, adică mi-e jale.

                     Adrian Păunescu

sursa: youtube (user – bollesan)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Picătura de suflet (22)

  1. Ana Maria zice:

    Adevarul este ca poezia asta a picat fain,pentru mine….ca si mie mi-e jale…dar ma abtin!

  2. laurapascu zice:

    Jale si aici, adica mi-e bine.

  3. Javra zice:

    Excelente şi muzica, şi versurile!

  4. 9 zice:

    ,,Mi-e jale, adică mi-e bine.,,

  5. anastasia zice:

    muzica nu o pot asculta acum, însă foto şi versul îmi sunt destul!
    seară faină!

  6. În noi e loc numai de iarnă
    Vom îngheţa sub ultim ger
    Orbecăind pe copci de gheaţă
    Ca un stingher spre alt stingher.
    Şi vin din patriile calde
    Cocorii toamnei ce trecu
    Şi cuibul li-i stricat la streşini
    Şi lângă mine nu eşti tu.
    Primăvară, care-ai fost,
    Nu veni, n-ai nici un rost
    Poţi sa pleci, suntem reci,
    Iarnă ni-i pe veci.
    Schimbări mai grave decât moartea
    Au fost şi sunt si vor mai fi
    La mine-n suflet este vifor
    Şi vin nebuni să facă schi,
    Şi ninge până la plăsele
    Ninsoarea intră-n trupul tot
    E-un dans de oameni de zăpadă
    Ce-mbrăţişarea n-o mai pot.
    Ce dacă vine primăvara
    Atâta iarnă e în noi
    Că martie se poate duce
    Cu toţi cocorii înapoi.
    La noi e iarnă pe vecie
    Doi foşti nefericiti amanţi
    Ia-ţi înflorirea, primăvară,
    Şi toţi cocorii emigranţi.

    Adrian Păunescu – Antiprimăvara

Loc de deversat cuvinte

