Picătura de suflet – 27


Scrisoare pentru răni

old letterScrisoarea mea e de ulei, femeie,
ulei din candele, ulei din căni,
ţi-o scriu ca să-ţi mai treacă întristarea
ţi-o pun pe amintire şi pe răni.

Sunt preotul care oficiază
întemeierea unui nou balsam,
scrisoarea mea să-ţi risipească noaptea
şi să-ţi arate astăzi cum eram.

Vei asfinţi şi tu că prea te mistui,
ţi-o spun uşor dar mă topesc întreg,
ulei scrisoarea mea pe răni să-ţi fie
şi să citeşti în ea că înţeleg.

Cu tine printre candele să iei
scrisoarea mea de rană şi ulei.

                           Adrian Păunescu

sursa: youtube (user – dmivko)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Picătura de suflet – 27

  1. Javra zice:

    Excelentă muzica!

  2. Eu te-am iubit şi poate că iubirea
    În suflet încă nu s-a stins de tot;
    Dar nici nelinişte şi nici tristeţe
    Ea nu îţi va mai da, aşa socot.

    Fără cuvinte te-am iubit, fără nădejde,
    De gelozie, de sfială chinuit.
    Dea Domnul să mai fii cîndva iubită
    Aşa adînc, aşa gingaş cum te-am iubit.

    A. S. Puskin – Eu te-am iubit…

  3. Cuvintele m-au părăsit deodată.
    Închis într-o muţenie senină
    nu mai aştept pe nimeni să mai vină,
    iar bezna mă cuprinde, furişată.

    Ce ar fi de spus în surda-ntunecare,
    şi limba cui, s-ajungă, mai încearcă
    pe-a mea, de mine-nstrăinată parcă?
    Zâmbesc, când tu începi o întrebare.

    Să mai arăt şi să numesc, îmi ceri,
    când sunt de toate strâns împresurat.
    Ce nici nu mai speram, s-a întâmplat.
    Pe mut, cine-l desparte de tăceri?

    Chiar sunetele şi-au sfârşit concertul,
    mai bine zis sunt de neauzit.
    Printre adormiţi mă simt nestânjenit,
    s-or dezobişnui de mine, cu încetul.

    , Wolf von Aichelburg – Cuvintele

Loc de deversat cuvinte

