Picătura de suflet (33)


Execuţii de primăvară

apple-flower-liviu-leahu

sursa foto: aici

S-a-mbolnăvit pentru a câta oară
Văzduhul de-o lumină fără leac,
Nu ştiu ce să mai zic, ce să mai fac,
Orice-aş vorbi se-aude „primăvară”.

Unde mă uit e pace şi e verde,
Din când în când ne cad pe suflet ploi,
Păcat că e atâta moarte-n noi,
Că ne vom risipi şi ne vom pierde.

Acum era de zis şi de trăit
Şi ni se cuvenea o vârstă-ntreagă,
Şi-au început toţi arborii să tragă
Cu flori în scutul nostru ciuruit,

De sunt beteag şi simt că eşti beteagă,
Răniţi mortal de-acelaşi infinit.

                          Adrian Păunescu

sursa: youtube (user – idGirl2911)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Picătura de suflet (33)

  1. Javra zice:

    Frumoasă muzică, frumoase versuri.
    Ce se mai aude cu topul baladelor?
    Nu că aş vrea să grăbesc lucrurile, dar mă obişnuisem cu un ritm…

    • Călin zice:

      se aude că se va amâna o vreme ultima rundă, asta pentru că voi fi eu foarte ocupat în următoarea perioadă. sau poate se va relua, dar va fi o doar o grupă la două-trei zile. mă mai gândesc un picuţ şi vă anunţ mai spre sfârşitul săptămânii

  2. „Adie-a primavara dinspre stele si dinspre mugurii conspirativi pe care tu, cu lacrimile mele, sub viforele iernii ii cultivi.
    Si mirosim a mugure perpetuu a mugure strivit de capre-n dinti a mugure ce vine pe afetul pe care tu te afli si ma minti.
    E primavara-n nasturul de haina care-a cazut si-a-nmugurit in ger, pamantul insusi, mugure de taina se-ascunde-aici si izbucneste-n cer.
    Te chem sa stai cu mine ca fac febra de-atita magnetism de muguri verzi ca, daca nu, prin moartea mea celebra si tu ai sa apui si-ai sa te pierzi…
    Poti sa ramai aici si sa te bucuri cu ochii mari la tine-n palme plang, sa ai destule lacrimi pentru muguri si pentru cel de sub blazonul stang…
    Adie-a primavara dinspre toate viorile asuda in concert, cu muguri in fereastra ta as bate: „Hai, vino jos, sa-ti spun ca nu te iert! ”
    Nu vom mai fi de-a pururi impreuna ia-ti mugurii, ascunde-te si taci, miroase-a primavara si-a minciuna pe mine nu, inseala alti copaci…
    Si totusi, cata magica poveste in focul fiecarei primaveri subversiunea ta cu muguri este un salt, inca un salt, spre nicaieri.
    Si, vai, e cea din urma primavara in care ti-e ingaduit sa minti, miroase-a clorofila dulce-amara cand caprele iau mugurii in dinti.
    Adie-a primavara dinspre stele si dinspre mugurii conspirativi pe care tu, cu lacrimile mele, ii scoti de sub zapada si-i cultivi… ”

    ” Cea din urma primavara ” – A. Paunescu

  3. Am vazut, am citit, recitit & regasit poezii dragi mie. Din loc in loc, am lasat un semn. 🙂 Uite un loc unde cuvintele devin fluturi. http://www.niadamian.ro/proza-3.php Sper sa-ti placa.

  4. Am remarcat ca nimeni nu a pus poezii ca un raspuns la poeziile tale, ci doar cuvinte. Am incalcat vreun cod?

Loc de deversat cuvinte

