Picătura de suflet (37)


Neglorioasa înflorire

Picture 160Neglorioasa noastră înflorire,
de care-au râs şi vor mai râde toţi,
crezând-o uzurpare şi negoţ,
sub stele este singura iubire.

Povara de pe suflet cum mai poţi
s-o porţi, în luptă şi-n nemulţumire,
când şansa ta e-atâta de subţire
ca veştile de sus, de la piloţi?

Te ştiu aici, mi te închipui dusă,
şi îmi revii sub pleoape, să mă ierţi,
şi pleoapele îţi sunt apoi coperţi
şi iarăşi pierdem la a morţii cursă.

Ca un blestem şi ca o blândă veste
neglorios misterul nostru este.

                                Adrian Păunescu

sursa: youtube (user – gc65531941)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Picătura de suflet (37)

  1. Ana-Maria zice:

    Minunata melodia! 🙂

  2. Javra zice:

    Da, mari artişti, şi Yanni, şi Păunescu.

  3. S-apleaca primavara pe feresti.
    Cu parul tot numai zulufi de soare,
    Asa cum stai in umbra si zambesti.
    O fi crezut ca gura ta-i o floare.

    Simti rasuflarea ei cu iz de ploi
    Si iarba cruda scanteind sub coasa?
    Sa nu te misti.
    Poate ca intra-n casa,
    Vom prinde-o!
    Sa ramana printre noi.

    Ba nu, ca cine stie — vei fi in stare
    Mai mult decat pe mine s-o iubesti;
    Si-apoi imi face rau atata soare,
    Fii bun si lasa storul la feresti.

    Magda Isanos – Capricii

  4. 🙂 De trecut am trecut, dar n-am gasit intotdeauna ceva potrivit sau care sa-mi placa. Plec, revin, uit pe unde am hoinarit 🙂 Nu observ intotdeauna cand spui ceva. In schimb am observat ca scrii cu diacritice. Am incercat si eu, cu gandul la (ne)bunele maniere, dar mi se pare greu.

Loc de deversat cuvinte

