Picătura de suflet (40)


Şi voi veni

White_Rose_for_You

sursa foto: aici

Şi voi veni, ca din scripturi pagîne,
cu sceptrul alb, de sare şi de foc.
Alb trandafir va înflori în pâine –
mirată vei taia-o, la soroc.

Şi am să tac. Tăcerea este graiul
cel mai adânc de pe această stea.
Atunci, o clipă, o să simţi că raiul
ţi-e-n inima de crin şi-n carnea-ţi rea.

Diluviile vremii vor fi sparte,
topite-n vipiile stacojii. –
Ca două pagini, gemene, de carte
vom fi. Sărut foşnit. Căci voi veni!

                      Alexandru Andriţoiu

sursa: youtube (user – zartaberherzlich)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Picătura de suflet (40)

  1. Javra zice:

    Frumoase versuri, faină melodie. Am înregistrat-o.
    N-o ştiam, fie-mi ruşine să-mi fie!

  2. O, mai cu seamă seara te iubesc,
    când lucrurile par nedesluşite,
    când porţile se-nchid c-un ritm firesc
    şi iederea începe să palpite,

    când arborii-s mai taini şi mai mari
    şi când se-aduc fântanele mai bine,
    îmbucură-mă! Fie să apari,
    chiar de vei trece-n ora fără mine.

    Arată-mi-te iarăşi respirând
    ca apele de luna îmbiate.
    Un strop de mări în ochi mi s-a răsfrânt,
    căci mări şi lacrimi sunt, la fel, sărate.

    Adu-ţi aminte de un biet dactil,
    de un fragment fragil de poezie
    pe care ţi l-am strecurat, subtil,
    pe un pătrat lunatic de hârtie.

    E seara dulce ca un elixir
    şi arborii par turnuri lungi de pace,
    iar cerul, ca hladima de emir,
    mai străluceşte, vrând să ne împace.

    O, mai cu seamă seara te iubesc,
    femeie, ce-ai rămas, în ani, departe.
    Citesc şi mă citeşti, şi te citesc,
    şi-mi stai ca semnul de mătase-n carte.

    Alexandru Andriţoiu – De dragoste

Loc de deversat cuvinte

