Picătura de suflet (44)


Atât de repede

sunset 2

sursa foto: aici

Atât de repede ne vine insomnia
brodându-ne fiinţe din afară.
Vrei pielea mea să-ţi fie iia
care te-mbracă domnişoară?

Vrei tu să vreau să fii fiind
un fel de trup de arătare
şi să te-nvăţ cum eşti murind
femeie-n pielea dumitale?

În pietre vrei, în recii fulgi
în dulcele meu strigăt de iubire…
Stai, nu fugi, o, tu ce fugi
călcând pe viaţa mea subţire.

                            Nichita Stănescu

sursa: youtube (user – jazzysummer09)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Picătura de suflet (44)

  1. Zina zice:

    Nu e poezie de iubire mai frumoasa si mai adevarata decat cea a lui Nichita Stanescu.

    P.S. Ma bucur ca ai revenit ! 🙂

  2. Pingback: FEMEI IN OGLINDA 16 - Pierre Carrier-Belleuse - Zinnaida

  3. Javra zice:

    Da, Nichita e prietenul meu…
    Butonul de Like face pe nebunu’. Iar…

  4. Javra zice:

    L-am păcălit pe ticălos!

  5. Numai cât te gândesc,
    şi sângele dansează în jurul inimii,
    numai cât te aud,
    şi sângele se resfiră ca o harfă.
    Poate nu ştii, poate n-ai să ştii,
    dar mersul tău e-un alfabet copilăresc,
    şi numai cu el îmi scriu poemele,
    sub recele pojar al stelelor.
    Numai cât surâzi,
    şi dezleg alchimiile,
    numai cât te gândesc,
    şi-aud în lacul neliniştit al inimii
    un foşnet : se desprimăvărează.

    Mihu Dragomir – Tu

Loc de deversat cuvinte

