picătura de suflet (52)


Când tac

monet-wisteria-glycines

Claude Monet – Wisteria (Glycines)
sursa foto: aici

Când tac mi-e rău. Ori poate că mi-e bine.
Poate că plouă peste mine cu glicine
Să îmi spele părerile de rău,
Din gând să îmi şteargă surâsul tău.
Când tac mi-e bine. Ori poate mi-e rău.

Când tac mi-e rău. Ori poate că mi-e bine.
Trec herghelii de mânji prin mine,
Iar peste lume plouă cu petale
Şi vise-n mine-ncep să se răscoale.
Când tac mi-e bine. Ori poate mi-e jale.

Când tac mi-e rău. Ori poate că mi-e bine.
Noaptea, când latră câinii pe la stâne
Vreau să te-nvăţ temeinic, pe de rost,
Să te învăţ să uiţi tot ce a fost.
Când tac mi-e bine. Ori poate mi-a fost.

sursa: youtube (user – Lynch Mary)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la picătura de suflet (52)

  1. dagatha zice:

    just…perfect…

  2. Pishky zice:

    deci e 1 și 5 minute iar eu încă ascult melodia asta și mai citesc și versurile poeziei când mă opresc din orice altceva am de făcut 🙂

Loc de deversat cuvinte

