114


114114aIar dacă din întâmplare vă place poza cu care m-am înscris într-un concurs de fotografie, poză pe care o găsiţi aici: http://www.clubulfoto.com/concurs/concurs/1b89bb8cf26b/ , un vot din partea voastră m-ar ajuta. Dar asta numai în cazul în care credeţi că merită votul vostru.

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la 114

  1. dordefemeie zice:

    Votat, sper sa imi aduc aminte si maine 🙂

  2. Marian zice:

    Am vazut , mi-a placut !!! Zi-mi si mie …de unde ai ” pescuit ” aceea imagine frate ??? O nebunie pur si simplu , nebunie care arata cat de marunti sintem comparativ cu natura … asa cum a creeat-o Dumnezeu !!!

  3. Executat dintr-un singur click.Pe ziua de azi…ca si maine e o zi!:))

  4. Zina zice:

    Si prima fotografie dintre cele doua postate aici ar putea concura, chiar cu acelasi titlu. Frumoase locuri ai vazut !
    Happy weekend, Calin !

    • Călin zice:

      mă pricep să le aleg 😉 . poate şi pentru că am umblat mult şi am văzut multe locuri. mulţumesc, weekend frumos şi ţie!

Loc de deversat cuvinte

