140 – pe ape


141 b141 c141

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la 140 – pe ape

  1. Crisa zice:

    mmm…ce frumoase sunt apele la tine :)…te duce spre :

  2. romanianstampnews zice:

    Mi-am mai trecut o destinaţie pe lista mea de aşteptare. Rămâne de văzut acum şi când voi ajunge.

    • Călin zice:

      de mine e la doi paşi, mai mari ce-i drept, adică de vreo 40 de kilometri fiecare, dar numai anul ăsta am descoperit-o cu adevărat 😉

  3. La Petite Fille de la Mer zice:

    ,,Mirror, mirror.,,…..frumoase-s apele curgatoare dar, ca marea, nu-i niciuna !
    Glumesc, bineinteles .:)

    • Călin zice:

      am să înlocuiesc marea cu lacul, pentru că nu-s tocmai un fan al mării 😉
      iar apele curgătoare au şi ele un farmec deosebit, mai ales dacă au chei sau cascade în dotare 😀

      • La Petite Fille de la Mer zice:

        Mda, cascadele ne arata cat de creativa este natura dar, lacurile sunt infricosatoare .:p

        • Călin zice:

          e, nu neapărat, depinde din ce perspectivă le priveşti. lacul de la Beliş, cu toţi cei vreo 40 de kilometri ai lui, nu mi se pare deloc înfiorător 😉

          • La Petite Fille de la Mer zice:

            Ziceti voi, Clujenii ! 😛
            Fiecare lac are o legenda, deci, si un mic monstru, o vrajitoare, o zana mica ce-si face de cap . Sirenele sunt ale marii, ohh, sa le asculti cantecul, e ca si cum ai fi marea insasi .:d

            • Călin zice:

              ce zic alţi clujeni, e treaba lor, eu zic doar ce am văzut eu. iar de monştrii sau alte minuni nu am auzit, dar nici nu am pretenţia că aş fi stat destul pe acolo ca să aud toate legendele locului 😉

            • La Petite Fille de la Mer zice:

              Ok, recunosc, sunt invidioasa ca aveti cascade si lacuri .:))

            • Călin zice:

              aha, invidia asta 😉

            • La Petite Fille de la Mer zice:

              Invata-ma cum se scriu emoticoanele pe acest site, te rog ! :)http://www.youtube.com/watch?v=C3lWwBslWqg

            • Călin zice:

              dacă aş şti care-s caracterele, ţi-aş zice fără probleme, dar nu ştiu decât vreo trei, dar, pentru că la astea 3 ( 🙂 , 😀 şi 😉 ) sunt aceleaşi caractere ca la messenger, presupun că şi pentru restul e la fel. doar să fii atentă să laşi spaţiu înainte şi după

            • La Petite Fille de la Mer zice:

              :-* test 😀

            • Călin zice:

              pare-se că nu funcţionează la toate… 😦

            • La Petite Fille de la Mer zice:

              nu, ar fi utila o ,,cheie” universala, sa decuie, sa incuie, sa rezolve dar, nu, ne-ar pieri una din calitatile human species, creativitatea . 😀

            • Călin zice:

              nu există chei universale şi nici nu ar avea farmec să existe 😉

  4. La Petite Fille de la Mer zice:

    😆 sunt animate ! 🙄

Loc de deversat cuvinte

