Picătura de suflet – 58


Elegia risipitorului de iubire

fantasme 2Prea uşor pierd vremea
Şi prea greu strâng bani,
Să mai ştiu ce-nseamnă
Preţul unor ani.

Dar, cu toate-acestea,
Le ofer mereu
Altor ani, de-a-valma,
Casă-n trupul meu.

Numai să nu-mi ceară,
De grăbiţi ce sunt,
Vreo scadenţă-n schimbul
Nimbului de sfânt.

Că nu am nici starea
Să mă pot schimba,
Nici să-i zic iubirii,
Dintr-o dată – ba!

Prea lumesc de tânăr
Şi prea-n toi petrec,
Să-mi umbrească firea
Anii care trec.

                        George Ţărnea

sursa: youtube (user – Orionf2010)

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Picătura de suflet – 58

  1. La Petite Fille de la Mer zice:

  2. „E prea puţin ce pot mărturisi,
    Dacă-ai fugi şi nu te-aş mai găsi,
    Dar, ca să afli totul, nu e greu;
    Ascultă-mă cu sufletul, mereu,
    Lăsându-mă să cred că nu mai vrei
    Să te desprinzi cumva din ochii mei
    Şi-ai să înţelegi cât frig s-ar întâmpla
    Dac-ai fugi şi nu te-aş mai afla…”

    Acelasi George Tarnea, Reflex 110

Loc de deversat cuvinte

