Picătura de suflet – 60


Suspinele de altă dată cântă…

142 dNe-a-nmugurit iubirea-n noi iubiri
Precum sămânţa-n parc de trandafiri-
Ni-i dragostea mai multă, mai bogată,
Mai plină de lumini ca altă dată.

Pe unde-a fost de mult o supărare
Au înflorit zambilele-n cărare
Şi-n locul unei şterse cicatrice
Îşi are cuibul cald o pitulice.

Suspinele de altă dată cântă,
Zdrobirea sufletească se avântă
Schimbată-n ciocârlie şi scântee
Şi lacrimile vechi sunt curcubee.

Ne doare neizbanda ca o rană
Şi nu ne oboseşte nici o goană
De-a căuta un leac, o mângâiere,
De-a aştepta cuminte şi-n tăcere.

Nu ne lăsară anii trişti şi goi,
Ca toamna rece pomii fără foi,
Ci timpul sărutându-ne pe frunte
Ne-a dat lumina culmilor cărunte.

                                    Mihai Beniuc

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Picătura de suflet – 60

  1. În fiecare seară
    Strâng de prin vecini
    Toate scaunele disponibile
    Şi le citesc versuri.

    Scaunele sunt foarte receptive
    La poezie,
    Dacă ştii cum să le aşezi.

    De aceea
    Eu mă emoţionez,
    Şi timp de câteva ore
    Le povestesc
    Ce frumos a murit sufletul meu
    Peste zi.

    Întâlnirile noastre
    Sunt de obicei sobre,
    Fără entuziasme
    De prisos.

    În orice caz,
    Înseamnă că fiecare
    Ne-am făcut datoria,
    Şi putem merge
    Mai departe.

    Marin Sorescu – Capriciu

  2. Daca e adevarat ca greutatea sufletului e de 21 de grame, ma intreb de cate picaturi e nevoie ca sa ajungi la un gram? Esti „dator” cu 21 de grame fiecarui suflet ce poposeste pe aici. Noblesse oblige!🙂

  3. 🙂 I-am intrebat deja. In repetate randuri. N-am primit niciun raspuns. Poate tu esti un om norocos.

  4. Dacă îl ascult cu urechea dreaptă
    Ceasul meu bate clipele vieţii mele.

    Dacă îl ascult cu urechea stângă
    Ceasul meu bate clipele vieţii tale.

    Dacă îl ascult cu osul frunţii
    Ceasul meu măsoară durata universului.

    Dacă îl arunc în apă
    Dau înapoi cu un regn şi devin copac.

    Dacă îl arunc în foc
    Dau înapoi cu două regnuri şi devin piatră.

    Dacă îl arunc în neant
    Şi îl ascult cu memoria morţilor
    Dau înapoi cu trei regnuri
    Şi devin Cuvânt.

    Geo Bogza – Cum imi bate ceasul

    Pentru ca astazi e aproape maine.🙂

Loc de deversat cuvinte

