Azi nu-s pe-aici


Azi sunt afară, prin centru, pe la Conti, pe la primărie, prefectură şi pe unde va mai trece Marşul pentru Roşia Montană. Şi, să vezi şmecherie, nu m-a cumpărat nici Soros, nici vreun altul care s-ar putea născoci că ar avea ceva interese în acea zonă. Mă duc pentru că aşa vreau eu, pentru că asta simt că trebuie să fac. Pentru că vreau ca atunci când voi mai ajunge pe lângă Abrud să mai găsesc munţii din prima imagine la locul lor. Pentru că nu vreau să fim jefuiţi pentru că aşa vrea o mână de politruci (şi nu mă refer aici la aur şi argint, ci la metalele rare care i-ar fi făcute cadou celui care exploatează zăcământul şi a căror valoare e incomparabil mai mare decât a aurului şi argintului). Pentru că încă îmi pasă de ţara asta.

nori DetunataPentru că vreau ca cei care vin să se poată bucura de astfel de lacuri, nu de iazuri de decantare ce conţin mii de tone de cianuri.

100

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Loc de deversat cuvinte

