De ce numai dreapta?


Azi sunt pus pe cârcoteli, iar dacă mai devreme aveam treabă cu un cimpanzeu, acum am treabă cu biserica. Nu că aş avea ceva împotriva ei, dar anumite lucruri chiar nu le pot înţelege. Cum ar fi ceea ce se vede în imaginea de mai jos, „pescuită” de pe facebook, care zice-se că ar reprezenta un formular de înscriere la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Cluj Napoca, adică de la mine din urbe. Când am văzut-o m-au trăznit în moalele capului două întrebări, una fiind cea din titlu, iar a doua asta: de ce e scris acolo „Vă” (de două ori, nu o singură dată, să zici că e greşeală), la mijloc de enunţ, cu literă mare? Că până la urmă persoana în cauză e doar un om, nu vreo zeitate.

admitere

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la De ce numai dreapta?

  1. Mitzaa Biciclista spune:

    Pfff, servilismul întins dincolo de bunul simț.

  2. 9 spune:

    Zilele trecute am ramas surprinsa afland ca in manastiri cartile de identitate sunt pastrate de stareta. Mi-a fost mila de calugarita vazandu-i mainile atat de muncite. Uneori mi se pare ca biserica este luata sub stapanirea altor ,,baieti destepti,,…

  3. fosile spune:

    Cred ca e dorinta celor din biserica de a fi pupati in cur.Ca, de fapt este un formular emis de ei.

  4. alma nahe spune:

    Înainte să citesc fiească, am citit fiREască.🙂 Înţeleg că numai o mână e sfinţită, cealaltă e păcătoasă.😆

Loc de deversat cuvinte

