O hazna numită Antena 3


Era o vreme când mă mai uitam la Antena 3. Asta cu câteva luni în urmă şi în stilul meu de a mă uita la televizor, adică o dată la câteva săptămâni. Era de fapt singura televiziune de ştiri la care mă mai uitam când şi când. Apoi a apărut mişcarea de protest împotriva proiectului de la Roşia Montană, moment în care Antena 3, cea care se laudă mereu că e aici, ne-a arătat mai limpede ca niciodată că nu este deloc mai brează nici decât TVR, nici decât B1. Dezinformare din zori şi până în noapte, manipulare cât cuprinde, aceiaşi lătrăi care nu obosesc declamând la foc automat minciuni. A fost odată Antena 3. A fost, pentru că s-a sinucis.

Silviu Dancu

Ce zice Silviu Dancu

antena

şi delirul lui Gâdea

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la O hazna numită Antena 3

  1. Adriana spune:

    Citisem articolul lui Silviu imediat ce a aparut. Nu m-am gandit că se poate reinterpreta in halul asta.

  2. 9 spune:

    Daca ai stapan, joci cum spune el. Altfel…,, Te pup, pa, pa,,🙂

Loc de deversat cuvinte

