Picătura de suflet – 78


Numai cântând…

picatura 78De-a pururea pierdutele Arcadii
ale acelei vârste. Toate dor.
Privesc, de-un timp, prin gene, ca prin gratii
spre zone care nici nu mă mai vor.

Ca de la morţi, nu mai primesc scrisori,
s-a rupt, se pare, roata diligenţei
pe harta cerului, la trecători,
la hainul tainei şi-al indiferenţei.

Şi iată-mă-s, uşor de tot, la Linus,
care plutea pe vârf de spice-n mers.
Ceva m-atrage înspre polul minus,
spre marginile altui univers.

Doar cântecul, atâta-mi mai rămane,
în forma unor ramuri să-l aşez
şi păsări să poftesc să mi-l îngâne-n
domesticirea dulcilor amiezi.

Doar cântecul dă zilei sărbătoare,
o mai înduplecă sunând din nou,
el, izvorâtul veşnic din sudoare
şi chinuitul de-a avea ecou.

Vrem, prelungindu-l, să ne prelungim
extatici, din etate în etate,
înlocuind cu un amurg sublim
uscata spaimă de eternitate.

                                           Alexandru Andriţoiu

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Picătura de suflet – 78

  1. Eu stiu ca tu nu meriti dragostea
    si-mi place totusi sa ti-o daruiesc;
    dar parca bolta merita vreo stea,
    si totusi câte-ntr-însa s-oglindesc…

    Nu meriti iarasi clipele de-acum
    si gândurile bune câte ti le-am dat,
    dar parca merita noroiul de pe drum
    petalele ce peste el s-au scuturat?

    Iubirea însa e ca soarele,
    care ramâne pururea curat
    si dupa ce milos i-a sarutat
    leprosului, pe ulita, picioarele…

    Magda Isanos – Dragostea mea

Loc de deversat cuvinte

