Am dat la raţe


În după-amiaza asta am dat la raţe. Nu vă gândiţi la tâmpenii, de fapt vroiam să zic că am fost în Parcul Mare din Cluj şi am hrănit raţele, urmând exemplul unui domn care m-a ameninţat că va îmi va vizita blogul să vadă pozele. Care poze vor fi mai multe mâine, însă am să las şi acum două.

07 oct 107 oct 2

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Am dat la raţe

  1. 9 spune:

    M-ai speriat!🙂 Pe la noi se spune ca ,,ai dat la rate,, atunci cand vomiti.

  2. romanianstampnews spune:

    9 are dreptate. Am crezut c-ai fost aseară la vreun chef şi… 😀 😀 😀

  3. GoutteDeReve spune:

    Frumuşele, aştept continuarea! 🙂

Loc de deversat cuvinte

