Răţoieli (ziua a doua)


Ştiu că nu-i frumos să te răţoieşti, ba nici nu prea obişnuiesc să fac asta, dar cum ieri am fost din nou prin parc, recidivez. Prin urmare, povestea o ştiţi: parc, toamnă, castane care cad cu nemiluita, lac şi raţe sălbatice. Multe. Ieri am revăzut o cunoştinţă de luni, o raţă de o culoare mai aparte, care s-a proţăpit lângă mine şi a început să îşi ceară drepturile într-un mod foarte zgomotos.

08 oct 908 oct 10Unii şi unele au ieşit la o plimbare sau îşi făceau siesta; pe iarbă sau pe lângă iarbă.

08 oct 1408 oct 3Unii au stat cuminţi la poză, ca nişte modele cu experienţă.

08 oct 1108 oct 1208 oct 4În vreme ce alţii se mai dezmorţeau un pic.

08 oct 5Au mai apărut şi intruşi din ăştia mai micuţi, care s-au tot învârtit pe acolo.

08 oct 8Dar vedeta a fost indiscutabil moţata de mai jos. Mai mică decât celelalte surate, frumoasă, delicată şi mai a dracului decât toate celelalte la un loc. Într-o permanentă mişcare, cum se apropia o altă raţă de locul în care se afla ea o ciupea şi o punea pe fugă.

08 oct 108 oct 708 oct 1308 oct 1608 oct 17Şi, ca să pună capac la toate (într-un mod fericit), a mai fost şi o înserare superbă.

08 oct 608 oct 15Şi cu asta aţi scăpat de „răţoielile” mele, pentru că pe ziua de azi mi-am planificat o plimbare până în centru, unde se întâmplă Târgul Olarilor.

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Răţoieli (ziua a doua)

  1. GoutteDeReve spune:

    Moţata aia chiar e deosebită! Să stai în parc şi să fotografiezi răţuştele… Şi când te gândeşti că sunt atâţia oameni stresaţi care se întreabă cum de mai au unii timp să şi zâmbească! Zi repede, un grătar sau o şedinţă foto cu răţoieli colorate?🙂

    • Călin spune:

      ce-i aia grătar??? a doua variantă, de hăăăt departe

      • GoutteDeReve spune:

        Măi, o chestie cu gratii, rotundă sau pătrată… De pus pe foc.Unii se învârt în jurul lui şi cică asta-i relaxează. Nu ştiu, că pe mine mă ameţeşte… Răţoiala ta mi se pare muuult mai amuzantă

        • Călin spune:

          aaa, grătăreală…nu-i de mine, mai bine îmi fac 3 sandwich-uri şi mă duc la Şuncuiuş sau la Vadu Crişului. sau altundeva unde-i fain🙂

          • GoutteDeReve spune:

            Uf, deci mai există… Chiar mă întrebam dacă nu sunt ciudată că mi se pare convenabil un sandwich în loc de pulpă la grătar… M-ai liniştit, nu s-a dat lumea peste cap!🙂

  2. Zina spune:

    Dragalasa e motata, parca-i o pisicuta rasfatata !

Loc de deversat cuvinte

