160


160

Imagine | Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 160

  1. Inimă – ciutură spartă –
    Cui mai duci apă la poartă,
    Daca nimeni nu mai trece
    Să-ţi soarbă din apa rece
    Apă bună de descântec
    De la ochi până la pântec ?…

    Inimă – ciutură goală –
    Cine te spoi cu smoală
    Şi te-ascunse în ogradă,
    Nimeni să nu te mai vadă,
    Ca sa-ţi mai cerşasca apă
    Când de sete gura-i crapă ?

    Inimă – ciutura mea –
    Dă-mi să beau, dar altceva,
    C-apa rece ţi-au golit-o
    Toţi cei care ţi-au sorbit-o.
    Dă-mi ce mi-ai păstrat doar mie
    Dă-mi un strop de apă vie !

    Ion Minulescu – Romanţa inimii

Loc de deversat cuvinte

