răţoiala de 1 Decembrie


Nu ştiu ce mici, fasole cu ciolan, bere sau ţuică s-au dat la popor de 1 Decembrie. Nu ştiu şi nici nu mă interesează. Ieri, în loc să mă duc să mă îmbrâncesc pentru o porţie de papa gratis şi eventual un pahar de ceva, am preferat să mă duc în vizită la raţele sălbatice din parc, să le duc şi lor ceva de mâncare. Iar mândruţa asta care e mai jos presupun că s-a şi bucurat, pentru că atunci când am ajuns mi-a prezentat onorul. Asta însemnând câteva ture de zbor în jurul lacului. După care a venit lângă suratele ei, pe gheaţa subţire, să îşi ceară drepturile. Iar de aici încolo, poze🙂 .

preferata

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la răţoiala de 1 Decembrie

  1. romanianstampnews spune:

    Frumoase mai sunt!

  2. alma nahe spune:

    Lipa-lipa…:))

Loc de deversat cuvinte

