picătura de suflet – 91


Rătăcitoare umbre

picatura 91Rătăcitor mă plimb printre morminte,
Bizare cruci purtate de atei
Ce râd şi plâng, adesea fără minte,
E timpul lor, vremelnic, fără zei.

E timpul lor, rotind a nebunie
Furtuna din paharul adormirii,
Destin pribeag, în ploaia ce-o să vie
Robit de ‘eu’ şi dogma amintirii.

Încete umbre cad peste cetate ,
Răsună-n ele-un dans devorator
Răspunsuri vagi, iluzilor deşarte
La deznădejdea mea şi-a tristului decor.

                            Nichita Stănescu

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la picătura de suflet – 91

  1. Iau forma acestei secunde
    în timp ce mă gândesc la tine.
    Nu mă crede dacă mă iubeşti,
    nu mă crede…
    Încep să iau forma credinţei după fluturi.

    Nichita Stănescu – Luarea zborului din zbor

Loc de deversat cuvinte

