Inspiraţie sau lipsă?


Stam în dimineaţa ceţoasă, un soi de paznic pe perioadă limitată a bustului ce stă în faţa Comandamentului Armatei a IV-a Transilvania. Stam şi nu făceam nimic, doar aşteptam pe cineva care trebuia să ajungă în Cluj în această dimineaţă. Şi cum stam eu şi nu mă sinchiseam nici măcar să mă gândesc la ceva (oricum nu eram în stare, că nu funcţionez decât pe bază de cafea, iar dimineaţă nu apucasem să îmi fac), ceva îmi sare în ochi. Şi sare, nu glumă, pentru că instantaneu rotiţele încep să se învârtă, neuronii sunt cuprinşi de agitaţie şi somnolenţa îmi dispare instantaneu. Acum, dacă vă întrebaţi ce minune am văzut, am să vă zic că am văzut un troleibus. Din ăla alb, lung, cu burduf, cum văd cu zecile în fiecare zi când merg în oraş. Doar că cel pe care l-am văzut azi avea pe el o inscripţie-îndemn: Veniţi cu toţii la farmacia inimii! Scris cu litere de o şchioapă, roşii, să nu care cumva să nu o vezi.

Cât e de bună sau ne-bună farmacia respectivă, nu-i problema mea, sunt destui alţii care au dezbătut subiectul. Problema mea e cu sloganul, care poate ar fi bun pentru o destinaţie turistică, ba ar merge şi drept invitaţie la vreo petrecere. Ba, treacă de la mine, şi la un mall, dar nicidecum la o farmacie. Că acolo nu merge omul de bine ce îi este, nu merge nici să se relaxeze sau să se înfrupte din te miri ce bunătăţuri. Merge că-l arde, merge pentru că ceva nu e tocmai cum ar trebui să fie; da, merge cu speranţa că va scăpa de durerea de măsele ce nu l-a lăsat să doarmă, de viroza ce-l bântuie de o săptămână, de eczema ce i-a apărut între degetele de la piciorul drept. Nu merge acolo nici din dorinţa de a socializa, nu merge nici cântând cât îl ţin bojocii, nici măcar bine dispus nu e că trebuie să ajungă acolo; decât eventual dacă are o simpatie deosebită pentru vreuna din farmaciste.

În loc de concluzie, aş zice că alăturarea lui „hai cu toţii” cu destinaţia în cauză (farmacia Catena) este una foarte potrivită. Cam aşa cum se potrivesc nuca şi peretele. Şi aştept cu nerăbdare ceva de genul ăsta:

o cruce

Acest articol a fost publicat în d-ale mele, tulai Doamne și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Inspiraţie sau lipsă?

  1. 9 spune:

    🙂 Macar la farmacie mai poti schimba o vorba, da’ la cimitir?

  2. romanianstampnews spune:

    Unele reclame sunt de-a dreptul cretine, în opinia mea. Îmi rămâne în minte una aparţinând (sau făcută în favoarea) unei bănci (nu-i dau numele), pe parcursul căreia un individ vorbeşte cu doi tipi de parcă ar fi handicapaţi. Sau altă reclamă preluată la nesfârşit de un post TV de ştiri, în care doi indivizi fac pipi – mă scuzaţi – într-una.
    Dar asaltul reclamelor se pare că începe să se înteţească şi în online. Am constatat de curând că anumite bloguri nu îţi permit accesul dacă foloseşti vreo extensie a browserului pentru blocarea reclamelor (AdBlock sau alta similară). Şi uite-aşa am mai tăiat eu de pe listă câteva destinaţii!

    • Călin spune:

      sunt chiar multe care intră în categoria asta. şi nu ştiu a cui e vina, a celui care le face, sau a celui care distribuie aşa inepţii.
      în ce priveşte invazia în online, ai dreptate. dar aşa mai sortăm nişte bloage😉

  3. Dan spune:

    Zi ca nu te a frecat la neuron niciodata refrenul ala idiot…faaarmaaciiiaaa iiiniiimiii caaaateeenaaaa! Mi a facut o zi cu soare ploioasa. Ma intreb ce melodie ai putea pune la un cimitir ca reclama,in afara de marsul funebru fireste.

    • Călin spune:

      eu sunt înnebunit după toată campania lor. mi se pare de un prost gust desăvârşit😉 .
      iar marş funebru…uite unul chiar fain

Loc de deversat cuvinte

