picătura de suflet – 111


Punctul comun

110 2Trec separat prin noi aceleași zile
Trec separat prin noi aceleași stări,
Tăcerea ta îmi stăruie-n pupile
Plecarea mea îți plânge-n așteptări.

Nici unul nici altul nu se-ndură
Să pună capăt chinului din el
Deși sărutul ne-a-nghețat pe gură
și frica de-mpăcare ni-i la fel.

Trec separat prin noi aceleași clipe
Trec separat prin noi aceleași legi
Iubirea noastră-i plina de risipe –
Rămâne să-nțeleg și să-nțelegi.

Dar nu e chip s-o facem dintr-o dată
Și iată-ne constrânși la convorbiri
Purtate într-o ură mai ciudată
Pe seama separatelor iubiri.

                                          George Țărnea

Acest articol a fost publicat în picatura de suflet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la picătura de suflet – 111

  1. Spune-mi că vrei şi pot să zbor
    Printr-un vârtej ameţitor,
    Până răsar la tine-n prag,
    Să-mi mori de dor, să-ţi mor de drag…

    Spune-mi că vrei şi pot s-ajung
    Pe-un drum, oricât ar fi de lung,
    Doar ca să-ţi vin în ajutor,
    Să-mi mori de drag, să-ţi mor de dor.

    George Ţărnea – Balada morţii repetate

Loc de deversat cuvinte

