cum m-am supărat pe Fany


Bran

Castelul Bran

Fany nu-i vecina de la 3, care îmi bate în țeavă că e prea tare muzica, nici puștoaica de vreo 12-13 ani care fumează pe scări să nu o vadă părinții, nici vreo altă persoană. Fany e o firmă de transport din Cluj, una despre care aveam o părere relativ bună. Aveam, pentru că de azi-noapte s-a dus naibii părerea bună.

Azi-noapte, la câteva ore după concertul lui Kitaro din București am urcat într-un autocar al acestei firme, care urma să mă depună peste vreo 8 ore și jumătate în Cluj. Ceea ce a și făcut, nimic de zis. Doar că pe toată durata drumului nu am văzut altceva decât Fălci; da, ăla vechiul, regizat de Spielberg. Să te uiți pe geam noaptea nu prea are sens, că oricum nu vezi nimic; știu, că am încercat și asta, și înafara zăpezii de la Sinaia, nu am văzut nimic semnificativ. Lumea dormea, care cum putea, că era și plin ochi autocarul, iar eu învățam pe de rost filmul, că nu se lipea nicicum somnul de mine. Știam deja când urmează să cânte Quint „Ia-ți adio de la fetele din Spania”, ce replică idioată urmează să zică un primar, tot idiot și el, ba la un moment dat am încercat să număr câți dinți are în dotare rechinașul ăla, dar asta nu mi-a mai ieșit.

De parcă asta nu era de ajuns, în Târgu Mureș, unde au coborât câțiva pasageri, au urcat 3 țigani. Nu am chiar nimic cu ei, nu pot fi acuzat de rasism, dar ăștia puțeau. Și puțeau în așa hal, de îți mutau nasul din loc. Apăi tu, nenea șoferul al unei firme care cică se respectă și care se presupune că își respectă și pasagerii, în momentul în care dai peste unul de-ăsta zic c-ar fi normal să îl trimiți să se spele. Indiferent de nație, culoarea pielii, limbă, religie și alte de-astea. Că nu se face să urci o armă chimică într-un autocar, să intoxici 50 de oameni.

Dacă tot am pomenit de țigani, în deschiderea concertului lui Kitaro a cântat Marius Mihalache. Și trebuie să spun că este primul care cântă în deschiderea unui concert al lui Kitaro (asta în ceva mai bine de 35 de ani de carieră), care nu a acceptat până acum pe nimeni să cânte în deschiderea unui concert de-al său. Că așa e Kitaro, mai pretențios. Și a cântat Marius Mihalache de-a dreptul magistral.

sursa: youtube (user – Marius Mihalache)

Acest articol a fost publicat în d-ale mele, tulai Doamne și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la cum m-am supărat pe Fany

  1. domnuio spune:

    😦 nu-i plăcut ce ai pățit !!!

  2. 9 spune:

    🙂🙂 Eu zic ca te-ai distrat pe cinste! Chiar si cu ,,aventurile,, din autocar.

    • Călin spune:

      te-a băgat la spam😀 . asta ca explicație pentru întârzierea cu care apare comentariul tău. per ansamblu a fost mai mult decât fain. drumul de întoarcere a dat și el o notă de culoare. nedorită, ce-i drept

  3. Zina spune:

    Mai buni interpreți la țambal decât țiganii, nu cred că există. E un virtuoz și de asta a și fost ales. Îmi pare rău că nu te-ai simțit bine în călătorie. Ar fi fost mai bine, oare, cu trenul ?

Loc de deversat cuvinte

