216


Câteodată e chiar bine să treacă pe lângă tine mijlocul de transport pe care îl așteptai și să se ducă în treaba lui, fără să oprească. Cam cum am pățit eu alaltăieri cu microbuzul ce face legătura dintre Turda și Cluj, al cărui șofer, fiind ocupat să se converseze cu o domnișorică, nu m-a observat în stație și a trecut pe lângă mine ca vântul. Sau chiar mai repede ca vântul, că nu bătea cine știe ce vânt sâmbătă pe aici. Altul mai venea taman peste vreo 20 de minute și cum nu avea nici un farmec să stau lângă șosea și să număr mașinile ce treceau, am luat-o din loc, că tot mai observasem niște lacuri.

Am luat-o agale pe partea dreaptă a drumului, după câteva sute de metri am dat și peste un pâlc de case, iar la poarta uneia am văzut un bătrânel care meșterea ceva. Din ce văzusem eu, lacurile păreau a fi cam îngrădite, așa că l-am întrebat dacă se poate ajunge la ele. „Apăi la primul nu poți ajunge, că-i gard roata. Da’ la alealalte poți. Te duci până la casa aia care-i mai la deal și acolo o iei la vale. Nu-i drum, da’ te descurci tu.”. Și chiar nu era drum, era doar un teren pe care probabil va fi lucernă peste câteva luni, dar m-am descurcat. Și în vreme ce coboram eu către lacuri, acompaniat de lătratul a doi câini zdraveni, am văzut minunăția asta albă pe baltă. Pe care nu aș fi putut să v-o arăt dacă microbuzul ar fi oprit și m-ar fi dus la Cluj.

216

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 216

  1. Zina spune:

    Toate se întâmplă cu un rost….

  2. Dan spune:

    Iată ce va să zică, aplicat, latinescul „rara avis”.😛

    • Călin spune:

      zice că nu-i chiar așa rară, spunea nenea ăla mai în vârstă (că l-am întâlnit și la întoarcere) că-s o pereche și au avut și vreo 6 puiuți🙂

Loc de deversat cuvinte

