226


226 a

Imagine | Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 226

  1. Marian zice:

    Ieri , mergand spre carciuma din colt de unde-mi cumpar tigari si…alte alea 😉 , am vazut ca-ntr-o curte inflorisera caisii . Doamne cat l-am injurat in gand pe propietarul curtii respective de necaz ca ai mei { am doi } abia aratau ceva boboc . Astazi pe la 10 mi-am aruncat ochii prin gradina si….MI-AU INFLORIT CAISII !!!!!!!!!!!!! Coane , c a d eobicei dai dovada d e mult bn gust in alegerea fotografiilor : felicitari , iar daca caisul respectiv este al dumitale….sincere felicitari si sa te bucuri d e roadele sale !

  2. Eşti ramura mea de cais
    la geam luminându-mi întruna.
    Eşti creanga ce-o leagănă luna
    şi adânc mi-o cutremură-n vis.

    Mi-eşti azima, vinul şi struna
    cu taină de cântec nescris.
    Eşti ramura mea de cais,
    la geam luminându-mi întruna.

    Şi dacă mă frânge furtuna
    şi cad ca un vultur ucis,
    cu sânge mânjind mătrăguna,
    la geam luminându-mi întruna,
    eşti ramura mea de cais.

    Radu Gyr – Rondelul unei ramuri de cais

Loc de deversat cuvinte

