234


Galerie | Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 234

  1. Crisa zice:

    mmmmm….mi-ai făcut ziua atât de mumoasă:)…uff,dacă ai știi tu ce frumos mi-ai atins inimioara 😛
    vezii…am zis eu că, Nicu …o să găsească o soluție 🙂

    • Călin zice:

      vinovați sunt vecinii găuritori de bloc, ăi de se distrează jumate din zi găurind pereții și sfredelind nervii vecinilor. ei mă fac să îmi iau lumea în cap 😉

      • Crisa zice:

        acum na…eu recunosc că mă bucur că ți-ai luat lumea în cap …chiar și din vina vecinilor 😛

Loc de deversat cuvinte

