258


A fost cam liniște pe aici de o vreme încoace. A fost din anumite motive, va mai fi vreo câteva zile, de data asta din alte motive, care motive au legătură cu drumurile și cu fotografia. Ce voi aduce când am să mă întorc vom vedea mai încolo, probabil pe joi. Până atunci vă las vreo patru imagini de săptămâna trecută, când am dat o fugă până la lacul Chinteni, unde mi-am făcut și doi prieteni patrupezi, pe care îi puteți admira în primele două imagini.

258 a258 b258 c258 d

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 258

  1. Zina spune:

    Frumoși prieteni ți-ai făcut ! Așteptăm poveștile.🙂

    • Călin spune:

      nu prea-s eu într-o zodie a poveștilor în ultima vreme, mi s-au întâmplat prea multe în ultimele 7-8 zile…

      • Zina spune:

        Am înțeles eu ceva din articolul și comentariile despre cățelușul acela furat. Îmi pare rău pentru el și îmi pare rău pentru tine. Toate trec, Căline, toate… Ai numai răbdare.

Loc de deversat cuvinte

