proiectul meu de suflet


365 newAstăzi am ales să nu postez nimic aici, preferând să vă invit să citiți ce am scris în colțul cu muzică despre proiectul meu de suflet. Iar dacă proiectul meu vă va convinge și vă va face să scrieți despre el, cred că m-ar ajuta destul de mult, pentru că s-ar împrăștia vestea și poate ar ajunge și la persoane interesate să îl susțină într-un fel sau altul. Pentru că, pe lângă pasiune, dăruire, atunci când te apuci de un astfel de proiect mai ai nevoie și de bani, al naibii de mulți bani, pe care nu îi am deocamdată, dar pe care voi face tot posibilul să îi strâng până la data la care va începe proiectul.

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la proiectul meu de suflet

  1. Zina spune:

    Un proiect excelent, care cere însă multe resurse, fizice și financiare. Aș spune că e și un proiect ambițios, care poate s-ar derula mai ușor dacă ar implica mai mulți participanți, nu e pentru o singură persoană.
    Mult succes !

    • Călin spune:

      nu am zis că ar fi ușor, ba dimpotrivă, și va fi dificilă în primul rând găsirea resurselor; dar nu imposibilă🙂. iar eu zic că o singură persoană, dacă vrea cu adevărat să facă ceva și se implică cu totul în acel ceva, face mai mult decât zece persoane care trag în zece direcții diferite😉 .
      mulțumesc!

  2. Pingback: un mac… | psi-words

Loc de deversat cuvinte

