balada advertorialistului (nedescoperit) din mine


ofertaFoaie verde de halou,
Știu să scriu foarte mishtou
Și pentru un leu de trei
Scriu despre orice tu vrei,
Despre hi-tech și banane,
Chiuvete și termopane,
Ba, de vrei, îți pun și link
Și mai scriu și despre zinc,
Despre cupru și burlane,
Depre piure de castane.
Ba mă pricep și la modă,
La adidași și chiloți,
Ca bonus îți scriu și-o odă
De-i dau pe spate pe toți.
Sunt expert în tot și toate
Și mesajul meu e sfânt,
Omul cumpără de toate
Dacă zic doar un cuvânt.
Vrei succes? Vino la mine,
Căci altul ca mine nu-i,
Dintre toți știu cel mai bine
Cum să fac și cum să spui
Că urâtul e frumos,
Că ce-i prost e de fapt bun,
Că e curat cel jegos
Și sănătos cel nebun.

Vina pentru rândurile de mai sus o poartă Cuvânta. Iar după asemenea versuri, cu siguranță că vor sta companiile la coadă la ușa mea să le scriu advertoriale🙂 .

Acest articol a fost publicat în d-ale mele, tulai Doamne și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la balada advertorialistului (nedescoperit) din mine

  1. psi spune:

    aoleooo… şi eu care credeam că alte balăzi te bântuie.😀

    • Călin spune:

      neee, azi mi-am descoperit vocația de advertorialist (o fi existând cuvântul ăsta???)🙂

      • psi spune:

        probabil că da, a fost inventat, cine ştie…🙂
        de fapt cuvânta a pornit în dizertaţia ei de la concursul organizat de cudi (am folosit şi eu acest pretext ieri, recunosc) de unde concluzia că ne inspirăm unii de la ceilalţi, ceea ce mi se pare ok.
        cât despre talentele tale, le ai, le ai… doar că le canalizezi tu înspre ceea ce contează pentru tine. şi, asemeni mie, îţi vezi de drumul tău solitar.

        • Călin spune:

          știu de unde a pornit, dar nu m-am mai obosit să caut, până la urmă eu la Cuvânta am dat peste mesaj🙂 .
          talente are fiecare până la urmă, doar că tare mulți aleg să le dea o direcție care poate nu-i tocmai cea mai fericită. poate e și cazul meu, habar n-am🙂

          • psi spune:

            şăzi blând… şi vezi de ale tale.
            spuneam şi ieri: fiecare pe drumul lui. judecata să o facă alţii, mai îndreptăţiţi, dacă vor… dacă pot.🙂

            • Călin spune:

              șăd foarte blând, că oricum, nu mă interesează ce și cum judecă lumile, atâta timp cât mie îmi place drumul pe care mi l-am ales😉

            • psi spune:

              ştiu… ştiu muult prea bine!🙂

  2. Cuvânta spune:

    Prima! Cu cat dai poemu’?
    Insa ce ma mira e ca in articol am scris si despre trairi religioase, dar nimeni, absolut nimeni nu a facut referire la ele. Insa e de inteles: daca in realitate ne calca pe bataturi miliardele de biserici de care ne impiedicam, in online piedica o pun articolele la comanda.
    Interesanta scindarea aceasta in pro si contra advertoriale.

    • Călin spune:

      cu bisericile am cam aceeași problemă pe care o ai și tu. mă apasă pereții prea încărcați de aurării ai bisericilor ortodoxe și mă simt mult mai bine dacă trec pragul unei biserici catolice, la ceasul când e liniște, nu e slujbă, nu-i nimic. simplitatea acelor biserici mi se pare mult mai firească, mai la locul ei și chiar mă simt bine când mai ajung prin catedrala romano-catolică din centrul Clujului.

    • psi spune:

      cuvânta, e mai mult decât interesantă, e cu sânge…. din păcate.

  3. domnuio spune:

    😆 m-am distrat copios !

  4. abisurile spune:

    Asta da reclama la advertoriale. Sa banalizam si mai tare conceptul, poate, poate, mai da cineva din aripi pe ici pe colo, mai sufla cineva un vant impotriva inertiei, mai se aduna de-un trend nou sa ne mai dezmorteasca putin mintile adormite de atatea trimiteri, mai crestem si noi odata cu valoearea (sau invers?) cu influenta directa asupra volumelor ( ca deh …) se mai schimba nitel si modelul ca-i deja cam imbacsit (scrie neamule la banda !) …

    • Călin spune:

      treaba e că nu am absolut nimic împotriva advertorialelor făcute cu cap, a celor în care cel ce scrie are habar despre ce scrie. sunt advertoriale care-s scrise chiar bine, sunt advertoriale ai căror autori chiar au avut de-a face cu subiectul scrierii și scriu în cunoștință de cauză. problema nu sunt astea, problema sunt celelalte, care îți vând de bun un produs/serviciu despre care poate tu știi mult mai multe decât autorul.

      • abisurile spune:

        Pai asta era si scopul dar s-a cam deformat. „. Vinovati sunt sponsorii ca accepta orice atata vreme cat se „pune link” si se spune „cate ceva” despre produs.

        • Călin spune:

          apăi departe de mine gândul de a spune că sponsorii sunt niște minunați. poate că principalul motiv pentru care acceptă așa ceva e cel al reducerii costurilor. doar că asta reduce și credibilitatea mesajului.

          • abisurile spune:

            sunt chiar curioasa in ce masura campaniile de promovare pe blog aduc „castiguri” reale.

            • Călin spune:

              chiar nu am nici cea mai vagă idee. și poate în multe cazuri nici nu se urmăresc câștigurile concrete, imediate, cât mai degrabă ca lumea să audă de produsul cutare sau cutare. iar peste 6 luni, ori poate un an, când va avea nevoie de ceva de acel gen, să își aducă aminte că a citit undeva despre produsul X.

  5. romanianstampnews spune:

    Aferim! Te iau de exemplu! 😀 😀

  6. carolina spune:

    :)))) f tare. mi-a placut

  7. Marian spune:

    Excelenta coane , EXCELENTA !!! Un singur amnedament , la final trebuia sa adaugi : Ia mai manati ma isi sunati din zurgalai ….hei,heiiiiii !!!!! In doua cuvinte 😉 : EX-CEP-TIO-NA-LA !!!! 🙂 🙂 🙂

Loc de deversat cuvinte

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s