278


278

Imagine | Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 278

  1. Zina spune:

    Super fotografie ! Cerceii copilăriei !😀

  2. Mi se mai coc
    Lângă urechi
    Astăzi perechi
    Mâine deloc
    Cireşe dulci
    Copilăreşti
    Tu încă eşti
    Ca şi atunci

    Uşor, din umeri
    Când te-ndoi
    Foi de trifoi
    Tu încă numeri

    Tu încă-mi pui
    Ca alteori
    Cununi de flori
    Pe sub gutui

    Şi pe sub pruni
    Pe sub caişi
    Cu ochii-nchişi
    Tu înc-aduni

    Luni şi cu marţi
    Şi joi cu vineri
    De anii tineri
    Să mă desparţi

    Cireşe port
    Cercei de-o oară
    Ce-mi înconjoară
    Obrazul mort

    Şi cât de straniu
    Cununi de flori
    Maci şi bujori
    Îmi stau pe craniu.

    Ana Blandiana – Portret cu cireşe la urechi

  3. romanianstampnews spune:

    Eu le-am mâncat şi poze nu le-am mai făcut…
    Ţi-a ieşit de nota zece!

Loc de deversat cuvinte

