de sfârșit de an


Celor ce mi-ați insoțit pașii prin zăpezile lui ianuarie198 2și ați călătorit prin februarie pe urmele tradițiilor,

203iar la început de martie mi-ați fost alături în drumurile mele pe la Bran și București,

213 bcelor care în aprilie v-ați bucurat de simfonia culorilor oferită de grădina botanică din Cluj sau de cea din Jibou,

1aiar în mai m-ați însoțit în drumurile mele prin Apuseni,

263iar mai apoi, prin iunie, v-ați bucurat de gingășia trandafirilor din parcul Sub Arini din Sibiu,

280 acelor care în lunile următoare mi-ați însoțit pașii pe drumuri pe care nu le mai bătusem, prin Maramureș, Alba, Cluj sau Bistrița-Năsăud,

292DSC_0325 2321334352360361celor pe care v-am cunoscut, dar și celor pe care nu v-am cunoscut, celor care îmi sprijiniți planurile mai mult sau mai puțin nebunești, dar și celor care aveți oarecare rezerve când auziți de ele, vă mulțumesc că mi-ați fost alături în tot acest timp, vă doresc să aveți parte de un 2015 așa cum vi-l doriți și vă aștept să descoperim împreună și în 2015 locuri și oameni de poveste.

31 decembrie

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la de sfârșit de an

  1. karla spune:

    Multumim de urari, Calin! Sa privesti cu incredere in anul care sta sa vina, cu siguranta sunt locuri frumoase si oameni deosebiti, pe care ii vei descoperii! Succes cu proiectul 365 Romania! Sa ne revedem cu bine si sanatosi…la multi ani!🙂

  2. ricamihai13 spune:

    La mulți ani! Eu sunt din categoria „nu v-am cunoscut” dar n-o fi bai …🙂

Loc de deversat cuvinte

