cu 365 România la televizor


365 newCând am început să povestesc despre 365 România, nu știu câtă lume a crezut în acest proiect. Poate multora li s-a părut ceva irealizabil, o nebunie frumoasă, dar totuși doar o nebunie. Dar până la urmă important e că am crezut eu în această nebunie și cred în continuare. Între timp am făcut pași mici, dar totuși i-am făcut, nu am stat pe loc; am făcut un site, au apărut câteva articole în ziare, am făcut și niște calendare la sfârșitul anului trecut. Iar 2015 începe prin ceva care chiar ar putea să ajute foarte mult acest proiect, pentru că totuși principalul canal de informare la care apelează publicul este televiziunea.

În această seară de la ora 8, la Observatorul Special de la Antena 1 Cluj se va difuza un material în care am vorbit exact despre acest proiect, un material destul de mare (asta zic eu, luându-mă după cât s-a înregistrat, însă nu știu ce și cât s-a tăiat la montaj). În alte părți de țară nu știu dacă va putea fi văzut, însă am promisiunea că voi primi un link unde va putea fi vizionat interviul, dar asta numai după difuzarea lui, iar atunci voi pune și acel link aici.

Până una-alta, pe cei care sunteți din Cluj sau din apropiere vă invit să urmăriți materialul ce va fi difuzat în această seară.

Și pentru că am promis că voi pune și un link unde va putea fi văzut materialul, nu-mi rămâne decât să mă țin de cuvânt, iar materialul respectiv îl găsiți exact aici.

Acest articol a fost publicat în 365 Romania și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Loc de deversat cuvinte

