393


393

Imagine | Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 393

  1. „Azi m-am îndrăgostit, e-un curcubeu / Deasupra lumii sufletului meu”

    • Călin zice:

      De te-ai îndrăgostit, mâine-ți va trece/, Că se anunță vreme rece,/ Cu cer senin și fără curcubeu./ Unde mi-e sticla? Iar n-am ce să beu. 😦

      • „Ca Edgar Poe, mă reîntorc spre casă,
        Ori ca Verlaine, topit de băutură –
        Şi-n noaptea asta de nimic nu-mi pasă.

        Apoi, cu paşi de-o nostimă măsură,
        Prin întunerec bâjbâiesc prin casă,
        Şi cad, recad, şi nu mai tac din gură.” 😛

Loc de deversat cuvinte

