400


Am ajuns la o cifră oarecum rotundă, chiar dacă mie îmi pare a fi mai degrabă pătrată, așa că s-ar cuveni să avem ceva mai deosebit astăzi aici. Și cum ideile nu dau năvală peste mine, am să vă propun să aruncăm o privire înapoi, să vedem ce a fost la exercițiile de dicție cu numerele 100, 200 și 300, iar în final voi mai adăuga ceva și pentru acest 400. La numărul 100 eram la lacul Fântânele-Beliș, iar numărul 200 m-a prins pe la undeva între Mărgău și Răchițele, în vreme ce numărul 300 m-a găsit contemplând locomotiva din fața gării din orașul meu.

100200 1300Pentru azi vor fi câteva imagini culese în zilele trecute, când am avut norococul să umblu prin niște locuri foarte frumoase, undeva la granița dintre județele Bihor și Sălaj, în zona Muntele Șes.

400 1400 2400 3Cam asta ar fi, plus un bonus de la postarea cu numărul 200.

Imaginile îmi aparțin, iar muzica e a celor de la Accept.

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Loc de deversat cuvinte

