452


452

Imagine | Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la 452

  1. Andreotti zice:

    Pffff….ce frumusețe de fotografie!!!

    • Călin zice:

      pfff…ce frumusețe? 😛

      • Andreotti zice:

        Frumusețe mareee, Căline!! 🙂

        • Călin zice:

          ce-am găsit și eu pe lângă drum, pe lângă gard 😀

          • Andreotti zice:

            Nu știu pe lângă ce drum și pe lângă care gard mergi tu, dar tare frumos trebuie să fie pe-acolo… și, de nu ar fi așa cum zici tu, e important că găsești și ai ochi pentru frumusețile astea de flori…

            • Călin zice:

              apăi nu poc să inventez fotografiile, așa că trag și eu în chip ce găsesc pe lângă mine. astea cu flori din ultima vreme sunt toate de la mine din cartier, că stau într-un cartier tare verde și tare înflorat 🙂

            • Andreotti zice:

              Ah, taci, că deja mă omoară invidia! Să-ți povestesc despre cartierul meu? Nuuuuu, nu vrei :))

            • Călin zice:

              așa, roade-ți unghiile 😛 . și ai dreptate, nu vreau, că am văzut cartiere de București, doar am și stat acolo o vreme. nu tare multă, că nu ne-am asortat defel unul cu altul. Bucureștiul cu mine.

            • Andreotti zice:

              Nici nu ar fi existat vreo șansă, cât de mică, să vă asortați… nu cu cineva care vine din Cluj:)
              Ai să răzi, chiar bucureșteancă get-beget fiind, ei, uite, vine o vreme când nici eu nu mă mai asortez cu el, ca odinioară…

            • Călin zice:

              se mai întâmplă și din d-astea

            • Andreotti zice:

              În mod neașteptat la mine, da… dar se-ntâmplă! 😉

Loc de deversat cuvinte

