539


V-o mai aduceți aminte? Cei care trec de ceva vreme (adică de mai bine de doi ani) pe acolo pe unde postez eu, cu siguranță și-o amintesc; ceilalți, probabil nu, că nu prea au de unde. E una din imaginile care-mi place mult tare și, pe cale de consecință, azi îmi iau picioarele la spinare, să îi mai fac vreo două surori acestei imagini.

539

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 539

  1. Crisa spune:

    îmi este foarte dragă această fotografie🙂 este de poveste🙂 și sper să mai aduci așa povești🙂

    • Călin spune:

      tura asta am ratat-o. că eu știu când plec, dar atât. unde ajung, când mă întorc, astea-s totdeauna mari necunoscute. așa că și tura asta am ajuns în altă parte🙂

  2. qwykx spune:

    woaah! ce stari contradictorii ai cand privesti fotografia asta! si cate!:-) In primul rand ceva urca in timp ce altceva coboara

  3. qwykx spune:

    in al treilea rand, sete mare, mon cher, du si tu acolo o canuta de tinichea

Loc de deversat cuvinte

