543


Îmi propuneam joia trecută să ajung la cascada Vălul Miresei, lângă Răchițele, însă nu a fost să fie. Dacă tot nu a fost să fie, am făcut un scurt popas în Dealul Botii, un sat aflat la vreo 7-8 kilometri de Răchițele, sat în care nu mi-a fost dat să mă opresc până atunci. Nu mi-am pus problema dacă era mai bine sau mai frumos să fi ajuns la cascadă, preferând să mă bucur de ceea ce aveau de oferit aceste locuri în care ajungeam pentru prima oară.

543 4543 3543 2543 1

Acest articol a fost publicat în exerciţii de dicţie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Loc de deversat cuvinte

