început de an


Începem anul cum l-am început și pe 2014, cu artificii. Nu de pe Cetățuie de această dată, pentru că la 12 noaptea și -12 grade eram pe dealul Clujului. Și nu vor fi nici poze, pentru că de data asta am trecut pe modulul video.

Cât despre urări, eu unul nu mă prea pricep la de-astea, așa că vă zic doar atât: să vă fie 2016 măcar un pic mai bun decât vi-l doriți voi! La Mulți Ani!

sursa – youtube (pepiniera proprie🙂 )

Acest articol a fost publicat în d-ale mele și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la început de an

  1. La mulţi ani, Călinu! Să ai un an bun ca pâinea caldă, cu oameni inimoşi şi dragi prin preajmă, cu sănătate, vise împlinite, drumuri cu soare, muzici faine şi fotografii frumoase🙂

Loc de deversat cuvinte

